Moj si čuvar

Andjeo si moj…moj mir, moj spokoj…ljubav, radost i sreća. Moja priča a prvo inspiracija i naravno uteha. Tu sam u svakom trenutku…čuvaš me. Moj si čuvar, moja snaga.

Dao si mi krila, da zajedno letimo, da se borimo i  kroz dobro i kroz zlo, i kroz suze i kroz smeh, i kroz tugu i kroz sreću. Uvek si tu i uvek ćes biti, jer sam ti verna i svesna života i njegove borbe, i zato verujem da koliko god ponekad bude teško, sa dna se moraš pomeriti, poleteti gore u svetlije slojeve atmosfere, gde vlada mir, ljubav, nevinost i dobrota.

Oprosti mi za laži iz straha, ponekad grube i bezobrazne reči, agresivnost i koji gram nečeg lošeg iz malog grada velikih đavola, kojima se nisam u potpunosti prepustila, niti ću…samo izvlačim nešto odatle da im dokažem da sam ja na tvojoj strani, jer zajedno letimo kao onome u koga verujemo i koji nam je oprostio i pre nego što smo nešto učinili.

Nadam se da će u ovom trenutno surovom okruženju dosta razumnih ljudi, pronaći ovakvog pozitivnog vodiča koji vodi ka nečemu najlepšem na svetu…ka veri u Boga.Engel wAu0303Au0302¤rmt sich in der Sonne

Leave a Reply

