Drugo ništa u najavi

photogrid_1485970303514.png

Prođe januar, prođu praznici. Odu sarme, gica i ruska…ode i sneg evo sve kapa niz oluk, al će opet padati, tako kaže prognoza…drugo ništa u najavi.

Prešla sam opet na zdravu ishranu, čajeve i vežbanje, bar imalo da ovaj mesec učinim koliko toliko suprotno od onoga što sam uvek govorila da je tmuran, da stalno monotonija igra svoje kolo do prvog cvetanja u rano proleće.

Odlučila sam da ne budem mali debeli medo, odlučila sam da ne budem besna na svog muškarca eto tek tako jer mi je dosadno pa bih se svađala. Odlučila sam da ne odlažem stvari “e ne mogu zima mi je”.

Odlučila sam da ove godine propratim visibabe.

Vratiću se svojim projektima, svojoj muzici i crtanju.

Odvrnuću s vremena na vreme stare MTV hitove i zaigraću ispred ogledala.

Jednostavno odlučila sam da ne zaboravim da stvari koje volim, radim bilo kada, da me ni najveći minus, mračna i tiha praznina na ulicama ne sme baciti u promenu raspoloženja. Jer i posle svakog ledenog talasa, ja ću ući u kuću, ugrejati se, napuniti sebi kadu punom pene, i popiti čašu nekog dobrog crnog vina. Kasnije ću leći i uključiti Tv, a tamo prognoza, drugo ništa u najavi…

A ja sam…ovaj…da…odlučila sam da zavolim i ovaj mesec. I kad ima 28 dana, a voleću ga i kad bude imao dan više.

Leave a Reply

